Tradicionalna BB strategija na Krku

30.06.2016

Tudi letos smo, lahko bi rekli, da že tradicionalno, ustvarjali BB strategijo na Krku. Kot vedno, sta nam sprememba okolja in odklop od vsakdanjega vrveža dobro dela.

Junij je minil v znamenju zavzetosti in kot učimo naše udeležence, da mora zavzet zaposleni poznati in živeti vizijo podjetja, smo se tudi me zopet skalibrirale in lotile ustvarjanja naše BB strategije in postavile cilje za prihodnost. Na štiridnevnem morskem umiku smo imele dovolj časa in prostora za ustvarjalno razmišljanje. Na naši to-do listi smo imele namreč zelo veliko vsebin, med drugim smo razmišljale tudi, kako se še bolj posvetiti našim naročnikom, na kakšen način se kar najbolje predstaviti, o tem, kako bodo potekali BB dnevi in še in še. S posebnim navdušenjem pa smo razmišljale o naši viziji, s katerim je povezan tudi prihajajoči večji projekt, ki ga že skrbno načrtujemo in ga komaj čakamo (več o tem izveste, ko bo pravi čas laugh ).