Strateško ustvarjanje na Krku

11.03.2015

Tudi sami sledimo procesom, ki jih vodimo pri naših naročnikih. Vse, kar jih učimo, pridno upoštevamo in uporabljamo v praksi. Ocenili smo, da kot ekipa tudi mi potrebujemo kalibracijo. Zato smo se od 25. do 27. februarja mudili na Krku, kjer smo imeli BB strateško delavnico. Vsi člani tima (Ksenija, Andrej, Goran, Uršula in Simona) smo tri dni intenzivno razmišljali o naši strategiji poslovanja, prepoznavnosti in programih BB Svetovanja. Pregledali smo izzive in priložnosti ter z ustvarjalnimi idejami natančneje opredelili sam prodajni proces in korake. Prevetrili smo poslanstvo in vizijo ter obnovili ter dodali nove vloge vsakega izmed nas - postavili smo si konkretne, dosegljive cilje in naloge, ki smo jih tudi časovno opredelili. Čisto na novo pa smo ozavestili in izbrali naše najpomembnejše BB vrednote: enakočutnost, srčnost, obilje, ljubezen in drzno ambicioznost. Prevetrili smo tudi naše nazive – nekatere smo malenkostno preuredili, spet druge popolnoma spremenili in kaj dodali.

Ker se zavedamo, da je za večjo kreativnost, nove ideje in timsko kalibracijo dobro zamenjati okolje in pobegniti iz vsakodnevne rutine, kar svetujemo tudi svojim naročnikom, smo s pridom izkoristili drugo lokacijo. Morsko okolje nam je dobro delo ter dodatno prispevalo k ustvarjalnosti, preseku rutine ter obrodilo kakovostne sadove. Ves ta čas pa nismo pozabili slediti vsemu, kar nam je, poleg omenjenega, še pomembno, in sicer, da smo ustvarjali v sproščenem, kreativnem in naklonjenem vzdušju, z obilico zabave, smeha in dobre hrane.

Rezultate in učenja našega morskega ustvarjanja in kalibracije pa bomo z veseljem prenesli naprej, do vseh vas.