Ni vseeno, kako ravnamo z ljudmi

18.10.2015

Andrej Božič je v aktualnem intervjuju, objavljenem 17. oktobra 2015, v Sobotni prilogi časnika Delo, predstavil svoj pogled na umetnost vodenja, ki je (tudi) Steklarno Hrastnik iz podjetja, ki je poslovalo z veliko izgubo in je bilo tik pred zaprtjem, spremenil v podjetje, ki ustvarja dobiček, v slovensko zgodbo o uspehu.

A Steklarna Hrastnik, ni edino podjetje, ki se je postavilo na noge ob pomoči Andreja Božiča in umetnosti vodenja, ki jo je razvil v svojem svetovalnem podjetju BB svetovanje in jo izvaja s posebnim modelom. Model je uporabil v različnih primerih tako v Slovenji kot v tujini. Z modelom je na primer v dveh letih postavil na noge Tovarno papirja Goričane, v Nemčiji v 17 mesecih naredil finančno uspešno podjetje Mondi Raubling. Njegovi uspešni primeri kažejo, da z ambicijo in pripravljenostjo delati lahko premikamo gore. V samem procesu pa je pomembno je, da se ljudje ob tem počutijo spoštovane, upoštevane, slišane, da ambicije postanejo skupno poslanstvo vseh zaposlenih.

Več lahko preberete v intervjuju http://www.delo.si/sobotna/andrej-bozic-rad-imam-dobre-zgodbe-in-odnosi-med-ljudmi-so-dobre-zgodbe.html.