Kako iz apatičnih zaposlenih narediti zavzete sodelavce?

07.07.2016

V julijski kolumni v reviji Manager je Andrej Božič pisal o (ne)zavzetosti zaposlenih in  kako jih narediti zavzete.

Danah Zohar pravi, da mora kar 80 % zaposlenih živeti in verjeti v skupno poslanstvo, da je podjetje uspešno. V to verjame tudi Andrej sam, zato je skupaj z ekipo BB Svetovanja razvil petfazni model vodenja ali preobrazbe podjetja, ki temelji na spoštovanju in komunikaciji z vsemi vpletenimi v spremembe. To pa je tudi temelj zavzetih zaposlenih in uspešnih rezultatov.

"Prav odprta komunikacija je že v prvi fazi modela, ki se imenuje streznitev. To je obdobje, v katerem ocenimo dejansko stanje na podlagi kazalcev poslovanja, zaposlene pa soočimo z dejstvi in potrebnimi ukrepi. A za ukrepi morajo zaposleni videti »svoj« cilj - ohranitev delovnih mest, boljše plače in delovne razmere v prihodnosti, čeprav to na začetku zahteva odrekanje. V fazi, ki naznanja premik iz cone udobja (znanega), je veliko več skeptičnih, ki še ne verjamejo v uspeh. Če je podjetje v rdečih številkah, smo soočeni z dodatnim izzivom - kako pridobiti nove sodelavce in strokovnjake. V tem primeru je še pomembneje, da pride k projektu tim vsaj treh ključnih ljudi s potrebnim znanjem in izkušnjami ter svojo mrežo. Ti oblikujejo skupino notranjih sledilcev, ki poznajo domači teren, posebnosti in podobno."

Celotno kolumno si lahko preberete tukaj ali v reviji Manager.